Luke Cage TV Series | Dizi İncelemesi #Netflix #LukeCage #Marvel #Spoiler


Bazen geri adım atmak gerekir ilerleyebilmek için.

Oyuncu kadrosunda Mike Colter, Simone Missick, Alfre Woodard, Rosario Dawson, Erik LaRay Harvey, Karen Pittman, Mahershala Ali, Theo Rossi gibi isimler yer alırken yönetmenlerin adı sayamayacağım kadar çok. Nedenini anlamasam da her bölümün ayrı yönetmenlerin elinden çıkmış olduğunu düşünüyorum.

Carl Lucas yani Luke Cage'in işlemediği bir suçtan dolayı hapishaneye girmesi ve orada yanlışlıkla deney malzemesi olması, sonrasında ise derisinin kurşun geçirmez, kesilmez, yanmaz, yapışmaz bir tava gibi olması ve elde ettiği süper güçlerle halkını koruması esas ana konumuz. 13 bölümden oluşan "Luke Cage" Netflix ve Marvel ortak yapımıyla bizlere sunuldu.
*
İlk bölümü izlerken biraz ön yargıyla yaklaşmış ve ne gerek vardı ki böyle bir diziye zaten Luke Cage'i Jessica Jones dizisinde görmüştük. Bunun için ayrı bir dizi yapılması çok saçma olmuş derken dizinin ilerleyen bölümlerinde iyi ki de böyle bir dizi yapılmış dedim ^_^ Hatta Daredevil'den bile daha iyi olmuş. Açıkçası Daredevil'in bu kadar abartılacak bir yanı olmadığını düşünüyorum. 2. sezonu izlerken çok çok sıkıldım ve yarıda bıraktım.

Luke Cage, düzenli ve temiz bir hayat isteyen, sevdiği kadına karşı zayıflığı olan basit bir adam. Bunu en iyi şekilde hapishane yıllarındaki flashback sahneleriyle anlattıklarını düşünüyorum.

Zihnimdeki Luke Cage'i sarı tshirt, siyah pantolon giymiş bir şekilde hayal etmiştim keşke dizide de böyle olsaydı!

Cornell (Cottonmouth) Stokes'u elle tutulur sağlam bir düşman olarak anladığımda adamın ölüp gitmesine pek anlam vermiş değilim. Onun yerine Willis (Diamondback) Stryker ve Mariah Dillard'ın kötü rollerde olmasına alışamadım. Cottonmouth kötü bir karakter olmasına rağmen kendini sevdirebilmeyi başardı. Dizideki 3-5 kötü karakteri toplasak 1 Cornell etmez!

Shades karakteri o kadar yapmacık duruyordu ki adamı izlerken bir türlü ciddiye alamadım.

Bu dizi, Hell's Kitchen değil Harlem'i anlatıyor. Harlem nasıl bir yer? Harlem, çoğunlukla siyahilerin yaşadığı tüm suçların kol gezdiği, kötülüğün içinde iyiliği seçenlerin de olduğu şirinler köyü gibi bir bölge.

Daredevil ve Jessica Jones dizilerinde gördüğümüz hemşiremiz Claire, Luke Cage dizisinde de yer alıyor. The Defenders'da 4 süper kahraman bir araya gelecek ee bunlar elbet yaralanacak orasına burasına bir şey olacak sen sen Claire Subaşı sen bunlara nasıl müdahale edeceksin?

Aklımda kalan bir soru var aşırı merak ediyorum. Luke Cage için o kadar kurşun geçirmez falan dediler ama aslında derisi o kadar da sağlam değilmiş. Yehuda adlı mermi Luke Cage'e zarar veren tek madde olsa gerek. Bu mermi hakkında biraz daha bilgi verilebilirdi diye düşüyorum. Peki bu mermi, yeşil dev Hulk'a da zarar verebilir miydi?

Luke Cage'in Jessica Jones dizisinde adından sıkça bahsettiği Reva'nın aslında kim olduğunu, ne iş yaptığını, Luke ile arasında ne gibi bir bağ olduğunu bu dizi sayesinde öğrendik. Fakat Luke'un Reva hakkında öğrendiği gerçekler ise onu hiç de memnun etmedi.

Bütün Marvel film ve dizilerinde görmeye alışkın olduğumuz Stan Lee'yi ise üzerinde "See a crime? Report it!" yazılı bir afişte görüyoruz.

The Defenders'ın son üyesi Iron Fist'in dizisi ise Mart 2017'de seyircisiyle buluşacak. Beklemede kalın ^_^

**


Fotoğraflar: IMdb
*IG-Marvel
**IG-Krysten Ritter

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Guardians of the Galaxy Vol. 2 Movie Review | Galaksinin Koruyucuları 2 Film İncelemesi | #Marvel #Spoiler #GOTGVOL2

Logan Film İncelemesi | Logan Movie Review | #Logan #Wolverine #Hugh Jackman #Marvel #Spoiler

Ölümcül Deney: Son Bölüm Film İncelemesi / Resident Evil: The Final Chapter Movie Review #Milla Jovovich #ResidentEvilMovie