Guardians of the Galaxy Vol. 2 Movie Review | Galaksinin Koruyucuları 2 Film İncelemesi | #Marvel #Spoiler #GOTGVOL2

 I am Groot ^_^
Oyuncu kadrosunda Chris Pratt, Zoe Saldana, Dave Bautista, Michael Rooker, Karen Gillan, Pom Klementieff, Sylvester Stallone, Kurt Russell gibi isimlerin yer aldığı ayrıca Vin Diesel'in Baby Groot'u, Bradley Cooper'ın ise Rocket'ı seslendirdiği filmin yönetmen koltuğunda James Gunn oturuyor.

Filmin başında 1980'lere gidip Ego'nun ve Peter'ın annesinin gençlik yıllarından bir sahne izlemek gayet güzeldi. 34 yıl sonrası günümüzü gösterdiklerinde ise film hangi evren, hangi yılda geçiyor sorusu aklımda takılıp durdu. 2014 yılında mıyız? Acaba, ben mi yanlış anladım? Bilemiyorum!

Yıllar sonra Peter'ın karşısına çıkan babası Ego, tanrısal varlıktır ve kendi gezegeni vardır. Tüm gezegenlere tohumlar yerleştirmiş zamanı geldiğinde ise bu gezegenleri kendi gezegeni yapma çabası içindedir. Tabii bunun için ikinci bir tanrısal varlığa ihtiyaç duyduğundan dolayı her gezegende çocuk yapmış ve en uygunu Peter çıkmıştır. Ve nedendir bilinmez aşık olduğum dediği kişi, Meredith'in beynine tümör yerleştiren de Ego'dur.
Koruyucular kraken benzeri bir yaratıkla savaşırken Baby Groot'un kamera önünde dans etmesi inanılmaz eğlenceli ve keyifliydi. Özellikle uzay kertenkelesiyle yaptığı rodeo çok komikti.

Tanrısal varlık olan Ego'nun her gezegene bir tohum ekerek gücüne güç katmak istemesi gerçekten ego değil de ne peki? Kaç yıl sonra aniden ortaya çıkıp ben senin babanım demek ne demek peki? Hani derler ya doğuran mı yoksa besleyen, büyüten mi diye heh işte bu filmde bu kavram karşımıza çıkıyor. Ahh Yonduuu :(

Bu ikili arasındaki eşsiz uyuma ba-yıl-dım. Dave Bautista'nın instagram hesabına baktım da ee adam Drax olmak için doğmuş o ne öyle? Karakter seçimi tam yerinde olmuş. Ayrıca Drax'ın film boyunca hunharca gülmesi beni de hunharca gülmeye teşvik ediyordu.

Filmde en sevdiğim karakter olan Rocket Raccoon'un yerden yere vurulduğu ve herkesin ondan nefret etmesine üzüldüm. Bir başka üzüldüğüm konu ise Nebula'nın yaşadığı acı beni gerçekten etkiledi. Kız kardeşler kavgasında Gamora'nın Nebula'yı her yenişinde Thanos'un Nebula'yı robotikleştirmesi içler acısıydı. Thanos'a son vuruşu yapanın bir Avengers değil de Nebula'nın yapmasını çok isterim.

2018 yılına doğru yaklaşırken Thanos ve sonsuzluk taşlarına da bir adım daha yaklaşıyoruz ve bu beni çok heyecanlandırıyor. Thanos ile olan savaş nasıl olacak, nasıl bitecek, bu savaşta kimler yer alıp, kimler göçüp gidecek merak ettiklerim arasında. After credits sahneleriyle diğer filmlerle alakalı ipuçları bekledim ama umduğumu bulamadım. 5 tane after credits var izlemeden salondan ayrılmayın. Sahneler;
1) Yeni Yondu,
2) Eski koruyucuların yeniden toplanması,
3) Altın kadınımız Ayesha'nın intikam ateşiyle Adam'ı yaratması,
4) Stan Lee'nin Watcher'lar ile yaptığı sohbet,
5) Groot'un ergenliği ile ilgiliydi.

Filmi izledikten sonra bir pişmanlık yaşadım ve neden bu filmi imaxle izlemediğimi sorguladım... İzlediği her filme kötü yorumlar yapan, sözde film eleştirmeni olan kişiler nasıl oluyor da basın gösterimlerine davet ediliyor da ben gidemiyorum hayret ediyorum. Imdb'de 37 bin kişi oy vermiş ve sonuç 8,2! Sen gelmiş film berbattı diyorsun. Bırak bu işleri! Gün gelecek beni de basın gösterimlerine davet edecekler inanıyorum.
I Believe I Can Fly ^_^

Fragmanı izlemeyenler aşağıdaki bağlantıdan izleyebilir.


Fotoğraflar: IMdb

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Logan Film İncelemesi | Logan Movie Review | #Logan #Wolverine #Hugh Jackman #Marvel #Spoiler

Ölümcül Deney: Son Bölüm Film İncelemesi / Resident Evil: The Final Chapter Movie Review #Milla Jovovich #ResidentEvilMovie