Ölümcül Deney: Son Bölüm Film İncelemesi / Resident Evil: The Final Chapter Movie Review #Milla Jovovich #ResidentEvilMovie

Her zamanki gibi, hafızamı kaybetmiş bir şekilde uyandım, çıplaktım. Ve, ölümcül biosilahlar üreten bir şirketin, güvenlik görevlisi olduğumu fark ettim, yani Umbrella'nın. Ve buradan sonrası daha da iyi. T-virüsünün yayılmasını ve herkesin zombiye dönüşmesini durdurmaya çalışıyorum. Bilim adamları, köpekler ve Michelle Rodriguez... Umbrella'nın Raccoon şehrini yok etmek amacıyla yarattığı zombi felaketini kontrol etmeye çalışıyorum. Alice projesine dönüştürüldüm ki bu çok da kötü olmadı, çünkü artık maddeleri zihnimle kontrol edebiliyordum. Çölde başı boş gezerken, Claire ve onun takımıyla hareket etmek için mola veriyorum. Katil kargalarla savaşıyoruz...
Sinsi avcı beni klonlamakla meşgulken, ben de Umbrella, Tokyo'yu yok etmeden önce onu biraz patakladım. Klonlarımdan oluşan takımım ile ortalığı biraz dağıttık. Alaska'ya gittim. Orada Claire dışında kimse yoktu, biz de benim uçağıma atladık ve Los Angeles'da, Claire'in tutsak kardeşini kurtardığımız bir çatı partisine daldık. Sonra Wes'e biraz akıl verdim. Benim eski arkadaşım Jill Valentine zihni kontrol altına alınmış bir şekilde ortaya çıktı. Beni Umbrella'ya teslim etti. Orada simülasyonlar içinde ölmüş dostlarımın klonlarıyla savaştım. Daha sonra ben ve arkadaşlarım milyonlarca zombi topluluğunu yok etmek için Washington'a gittik. Bu da bizi şimdi ki duruma getirdi. Hive'a geri dönüyoruz. Çünkü bazen çıkışı bulmak için başa dönmek gerekebilir. -Alice

Oyuncu kadrosunda Milla Jovovich, Ali Larter, Ruby Rose, William Levy, Iain Glen, Shawn Roberts, Eoin Macken, Fraser James gibi isimlerin yer alığı filmin yönetmen koltuğunda Paul W.S. Anderson oturuyor. 15 yıllık bir yolun sonuna gelen Resident Evil (Ölümcül Deney) zombi filmlerinin atası niteliğinde son filmiyle seyircisiyle buluştu.

Beşinci filmin sonunda kahramanımız Alice en son Washington'da kalmış zombileri yok etmek için planlar yapıyordu. Yanında Ada, Leon gibi arkadaşların vardı son filmde, ne oldu da onlardan ayrı düştün? Hadi Ada ile Leon'u geçtim. Senin yanında Wesker vardı gücünü yeniden sana vermişti hangi ara Wesker ile kanlı bıçaklı oldun? Sanırım son bölümde bağlantı kuramadığım tek şey buydu.

Son bölümde Ruby Rose, William Levy, Eoin Macken gibi isimlerin olmamasını isterdim onların yerine Ada, Leon ve hatta Chris'i de görmek isterdim. Amaç iyi bir sonuca bağlamaktı bunu yapabildiler mi? Evet yapmışlar. Ruby ve William 'ın çabucak harcanmasını hiç istemezdim. Ayrıca filmin süresinin kısalığından şikayetçiyim. Yapsanıza 3 saat doya doya izleyelim. Neyseee...

Fazla spoiler vermeden olaylara değinmek istiyorum. Umbrella'nın başı olan Dr. Isaacs'in, geleceğe yönelik endişeleri oluşmuş ve kendince nüfus yoğunluğunu bir virüs yayarak azaltmak istemiştir. Oluşan zombileri yok etmek amacıyla da proje Alice'i üretmiştir. İncil'den beslenen Dr. Isaacs kendini adeta Nuh ilan etmiş zengin ve güçlü kişilerin Hive'da uykuya dalmasını sağlamıştır. Son bölümde ise Alice'in görevi havayla bulaşan antivirüsü bulmak ve zombi kıyametini ortadan kaldırmaktır.
Milla Jovovich'in Alice rolü ile Resident Evil'de sonu gelse de onu başka filmlerde görmeyi hep isterim. Belki bundan yıllar yıllar sonra Umbrella yeni bir virüs ortaya çıkarır ve Alice ile yeniden karşılaşırız. Ümidimi kesmeyeceğim. Ve gerçek hayatta bir an önce zombi salgını başlasa da hepinizi haklasam ^_^

Filmin ilerleyen sahnelerinde kendimi umutsuzluk çukuruna attım ve orada sessizce ağladım. Merak etmeyin filmin sonu güzel bitiyor. Neredeyse her filmin olmazsa olmazı lazer var mı yok mu derken oh be sonunda varmış dedim ve sebepsizce mutlu oldum.

Film artıları ve eksileriyle birlikte gayet güzel bir yapım olmuş. Sinemada kova kova mısır kemirip üzerine de 3 kutu diyet kola içip kilo alan şişko, sözde, beleşçi sinema eleştirmenlerinin kötü yorumlarına aldırış etmeyin gidin izleyin. Ölümcül Deney: Son Bölüm'e benim puanım 8 ^_^

My name is Alice. This is the end of my story...


Fotoğraflar: IMdb

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Guardians of the Galaxy Vol. 2 Movie Review | Galaksinin Koruyucuları 2 Film İncelemesi | #Marvel #Spoiler #GOTGVOL2

Logan Film İncelemesi | Logan Movie Review | #Logan #Wolverine #Hugh Jackman #Marvel #Spoiler