Legion | TV Series | Dizi İncelemesi #Legion #Marvel #Spoiler

8 Şubat'ta FX kanalında seyircisiyle buluşan Legion'ın oyuncu kadrosunda Dan Stevens, Rachel Keller, Aubrey Plaza, Jean Smart gibi isimler yer almaktadır. Konusunu okuduğum ilk günden beri sabırsızlıkla beklediğim bir dizi haline gelmiş özellikle de mutant güçleri anlatıyor olması da beni diziye bağlayan etmenler arasındaydı. İlk iki bölümü izlememe rağmen çok beğendim afişini ise ayrı beğendim.

X-men filminin spinoff'u olarak görülen dizinin konusu, şizofreni tanısı konulmuş kendi içinde kişilik bölünmesi yaşayan David'in yaşantısı anlatılıyor. Güçlerini kontrol edebiliyor olsaydı eğer en güçlü mutant olma özelliği de taşıyormuş...

Flashback sahneleriyle David'in küçüklüğünde neler yaşadığını, nasıl bir çocukluk geçirdiğine dair bir şeyler öğrenebiliyoruz. Sarı gözlü şeyin ne olduğunu ya da kim olduğunu dizinin sonunda öğrenebileceğiz sanırım. Sarı gözlü gizemini korumaya devam ediyor.

İlk bölümü izledikten sonra kafamda deli sorular oluşmuş, David'in gördüğü şeylerin bir hayal ürünü mü yoksa gerçek mi olduğunu düşünüp durdum. İkinci bölümün ardından sorularıma biraz olsun cevap bulabilmiş aynı zamanda olan biten her şeyin hâlâ gerçek olup olmadığını sorgular durumdaydım.

Syd karakterinin gücü ise bana pek bir anlamsız geldi fiziksel temas halinde beden değişimi yaşıyor gibi aynı zamanda eldiven kullanmasını da Rogue'a benzettim. Lenny karakterinin ise diziden bu kadar erken göçüp gitmesine de pek anlam veremedim. "Göz" adı verilen birlik David'in neler yapabileceğini öğrenmiş, David üzerinde çeşitli deneyler yapmaya çalışmıştır. David'i kontrol altına alıp kendi taraflarında kullanmak istiyorlar. David'e kol kanat geren Melanie Bird'in ise iyi tarafta mı yoksa kötü tarafta mı olduğu şimdilik belli değil. Charles Xavier gibi okulumsu bir yere sahip olan Melanie Bird, mutantlarla insanlar arasında savaşın başlamasına neden olacak gibi.


Fotoğraflar: IMdb

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Guardians of the Galaxy Vol. 2 Movie Review | Galaksinin Koruyucuları 2 Film İncelemesi | #Marvel #Spoiler #GOTGVOL2

Logan Film İncelemesi | Logan Movie Review | #Logan #Wolverine #Hugh Jackman #Marvel #Spoiler

Ölümcül Deney: Son Bölüm Film İncelemesi / Resident Evil: The Final Chapter Movie Review #Milla Jovovich #ResidentEvilMovie