The Defenders Dizi İncelemesi | TV Series #TheDefenders #Netflix #Spoiler

Rüyamda Iron Fist olmuştum ve sabaha kadar dayak yedim.

Oyuncu kadrosunda Charlie Cox, Krysten Ritter, Mike Colter, Finn Jones, Elodie Yung, Jessica Henwick gibi isimlerin yer aldığı The Defenders, 18 Ağustos'ta seyircisiyle buluştu. Buluştu buluşmasına da uzun zamandan beri beklenen bir dizi neden 8 bölüm olur ki?

Dizinin konusu, El adı verilen örgütün Kun Lun'a Iron Fist'in yardımıyla girmek ve buradaki bir maddeyi ele geçirmek daha sonrasında ise ölümsüzlüğün yolunda ilerlemek. Kahramanlarımız ise bu örgütü durdurmaya çalışacaktır.

Dizinin ilk sahnelerinde 4 kahramanın günlük yaşantılarında neler yaptığına tanık oluyoruz. Iron Fist her zaman ki gibi dayak yemekle meşgulken, Jessica Jones içki günleri yapmaktadır, Luke Cage'i de hapis hayatından özgürlüğüne kavuşurken görüyoruz, Matt Murdock'ı ise bir dava savunmasında avukatlık yaparken görüyoruz.

Evet, hâlâ Iron Fist'in sakızdan çıkma dövmesine ve her elini ışıldattığında ilk kez görüyormuşcasına bakmasına alışamadım. Dizi 8 bölümden oluşuyor fakat 5. bölüme geldiğime olayların aslında Iron Fist etrafında döndüğünü Daredevil, Jessica Jones ve Luke Cage'in birer piyon rolünde olduğunu anladım. Dizinin adı The Defenders ama Iron Fist'in 2. sezonunu izliyormuşum gibi hissettim. Dizide bir düşman olacaksa da bu The Hand/El olmamalıydı, yeni bir düşman yaratmak bu kadar zor olmasa gerek.

Kim ne derse desin bu dörtlü içinde en iyi dizi Jessica Jones'a ait. Daredevil'ın 2. sezonunu tamamiyle izlemedim, evet sıkılıp yarıda bıraktım. Iron Fist zaten kötüydü, güzel işlenebilecek bir diziyi nasıl berbat ederiz sadece bunu düşünmüşler. Luke Cage güzeldi fakat üzerine biraz daha bir şeyler konulabilirmiş gibi geldi.

Jessica Jones'un yeniden dedektiflik maceralarına atılacak olması beni heyecanlandırdı. 2. sezonu şimdiden sabırsızlıkla beklediğimi söyleyebilirim. Uygun bir zamanda ya da 2. sezon başlamadan kısa bir süre önce 1. sezonu yeniden izlemek istiyorum. Jessica my love 

Karakterlerde kullanılan renkler, ışıklar dikkatimi çekti. Örneğin Jessica'nın mavi gömlek giymesi, Jessica'nın bir sahnesinde duvarın mavi renk olması, Daredevil'da kırmızı, Luke Cage'de sarı, Iron Fist sahnelerinde ise yeşil tonlarının öne çıktığı gözlemledim.

Bütün Marvel dizi ve filmlerinde yer alan Stan Lee'yi göremedim, vardı da acaba benim mi gözümden kaçtı?

Öldü sanılan Daredevil, rahibeler tarafından kurtarılmış bir rahibenin ise Maggie'yi getir demesiyle Daredevil'ın soyağacı birdenbire zihnimde canlanıverdi. Daredevil bina enkazından kurtulduğuna göre Elektra da büyük ihtimalle kurtulmuştur diye düşünüyorum.



Fotoğraflar: IMDb

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Guardians of the Galaxy Vol. 2 Movie Review | Galaksinin Koruyucuları 2 Film İncelemesi | #Marvel #Spoiler #GOTGVOL2

Logan Film İncelemesi | Logan Movie Review | #Logan #Wolverine #Hugh Jackman #Marvel #Spoiler

Ölümcül Deney: Son Bölüm Film İncelemesi / Resident Evil: The Final Chapter Movie Review #Milla Jovovich #ResidentEvilMovie