Ölüm Günün Kutlu Olsun Film İncelemesi | Happy Death Day Movie Review

Yönetmenliğini Christopher Landon'ın yaptığı Ölüm Günün Kutlu Olsun'un oyuncu kadrosunda Jessica Rothe, Israel Broussard, Ruby Modine, Charles Aitken, Laura Clifton, Jason Bayle, Rob Mello, Rachel Matthews gibi isimler yer alıyor. Daha önce farklı dizi ya da filmlerde izlemişsinizdir, birisi ölür öldüğü an belli bir noktada uyanır ve bu kısır döngü katili bulana kadar devam eder. Ölüm Günün Kutlu Olsun'un konusu da böyle işte doğum günü olan genç bir kız her gün ölüp aynı sabaha uyanıyor.

Bu tarz bir şeyi Supernatural'da da izlemiştim orada Dean ya da Sam hangisi olduğunu hatırlamıyorum bir döngünün içindeydi, katil yoktu ama trafik kazası, kafaya piyano düşme vs. gibi çeşitli nedenlerden dolayı ölüm gerçekleşiyordu. Bu döngüyü yaratan kişinin Loki olduğunu anladıklarında döngü bozuluyordu.

Film güzel kendini seyrettiriyor fakat bana istediğim şeyi vermedi. Katille kurban arasında herhangi bir bağlantı bulamadım. Bu döngüyü neden yarattığı sorusunun cevabı var ama nasıl, ne şekilde yaptığı konusunda en ufak bilgi yok. Filmin en eksik yönü buydu. Bu döngüyü yaratabiliyor olman için birkaç büyü biliyor olman lazım ki büyü kelimesi bile filmde geçmiyor. Voodoo büyüsü yaptım demek bile yeterli olabilirdi.


Her filmde olduğu gibi bu filmde de aynı şeyi yaptım. Şunun yerinde şu olsa güzel olurdu keşke bu olmasaymış da bu olsaymış filmin izlenimi daha da artarmış demekten kendimi alamıyorum. Başrol olarak Melissa Benoist'i uygun gördüm ve aslında güzel de olabilirmiş. Melissa Benoist, Ocak ayında Waco adında mini bir dizide yer alacak ama Supergirl dışında daha farklı yapımlarda yer alma zamanı gelmedi mi sizce?

Mutlaka izlemem gerek diyebileceğim bir film değil ama gayet izlenilebilir sıkılmadan da izleyebileceğinizi düşünüyorum. Ölüm Günün Kutlu Olsun, Imdb'de 6,6'lık bir puana sahip. Benim filme puanım ise 7 ^_^


Fotoğraflar: Imdb

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Guardians of the Galaxy Vol. 2 Movie Review | Galaksinin Koruyucuları 2 Film İncelemesi | #Marvel #Spoiler #GOTGVOL2

Logan Film İncelemesi | Logan Movie Review | #Logan #Wolverine #Hugh Jackman #Marvel #Spoiler

Ölümcül Deney: Son Bölüm Film İncelemesi / Resident Evil: The Final Chapter Movie Review #Milla Jovovich #ResidentEvilMovie