İlk Tanıştığımız Gece Film İncelemesi | When We First Met Movie Review | #AdamDevine #AlexandraDaddario #Netflix

Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun martı sevdiği denizden asla vazgeçmez.

Bir Netflix filmi olan İlk Tanıştığımız Gece'nin oyuncu kadrosunda, Adam Devine (Noah), Alexandra Daddario (Avery), Shelley Hennig (Carrie), Andrew Bachelor (Max), Robbie Amell (Ethan) gibi isimler yer alırken filmin yönetmenliğini ise Ari Sandel yapmaktadır.

Zaman çizelgesi genellikle 31 Ekim 2014 ve 1 Kasım 2017 tarihinde geçiyor. Romantik-komedi türündeki bu filmi sizin de seveceğinizi düşünüyorum.
Noah, Avery'e aşık olur ama Avery aynı duyguları hissetmemektedir. Fotoğraf kabiniyle zaman yolculuğu yapabildiğini fark eden Noah, Avery'nin istediği gibi bir adam olmayı diler ve Avery ile tekrar tekrar tanışmaktadır.

Komedi filmleri olsun, eğlenceli, neşeli filmleri hep Türkçe dublajlı izleme isteği geliyor. Sizde de oluyor mu? Bu filmi de dublajlı izledim ve gayet memnun kaldım. Film genel olarak güzeldi, eğlendim ve film bittikten sonra "evet böyle bir filme ihtiyacım varmış, iyi ki izlemişim" dedim.
Noah'ın bazı sahneleri o kadar zorlama olmuş ki bir an olsun Jim Carrey izliyorum sandım. Peki kendini Chris Tucker sanan Andrew Bachelor'a ne demeli? Bu tarz ufak tefek şeylere takıldım, bunun dışında her şey iyiydi.

Noah'ın zamanda yolculuğu o komik çaresizliği, sevdiği kadını etkilemenin yollarını ararken içine bulunduğu halleri sizi güldürmeye, mutlu etmeye yetiyor.
Sonuç olarak asla aynı ilişkinin çevresinde dönmeyin çünkü hiç bir yere varamazsınız. Her ne kadar dönüp dolaşsanız da bazı şeyler olması gerektiği gibidir.

Film çok bir şey anlatabileceğim türden değildi sadece izleyip eğlenin ve keyfinize bakın. Benim filme puanım 7 ^_^


Fotoğraflar: IMDb & Rotten Tomatoes

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Guardians of the Galaxy Vol. 2 Movie Review | Galaksinin Koruyucuları 2 Film İncelemesi | #Marvel #Spoiler #GOTGVOL2

Logan Film İncelemesi | Logan Movie Review | #Logan #Wolverine #Hugh Jackman #Marvel #Spoiler

Ölümcül Deney: Son Bölüm Film İncelemesi / Resident Evil: The Final Chapter Movie Review #Milla Jovovich #ResidentEvilMovie