Yenilmezler: Sonsuzluk Savaşı Film İncelemesi | Avengers: Infinity War Movie Review #InfinityWar #Marvel #Spoiler

Yönetmenliğini Anthony Russo ve Joe Russo'nun yapmış olduğu, Yenilmezler: Sonsuzluk Savaşı'nın oyuncu kadrosunda Robert Downey Jr., Chris Hemsworth, Mark Ruffalo, Chris Evans, Scarlett Johansson, Josh Brolin, Tom Hiddleston, Benedict Cumberbatch gibi birçok isim yer alıyor.

Bugüne kadar izlediğim en iyi Marvel filmi diyebilirim, oyunculuk açısından, konu açısından, müzikleri olsun her şeyiyle mükemmeldi. Eksik yönleri yok muydu elbette vardı, bunlardan birisi bazı sahne geçişleri çok anlamsızdı, mantıklı, anlamlı bir şekilde geçiş yapabilecekken düzgün geçiş yapamadıklarını düşünüyorum.

Thanos her ne kadar kötü bir karakter olsa da bir anlığına hayran olmadım değil. Thanos sahneleri ne uzun ne de kısaydı, tam yerindeydi. Film öncesi Thanos'un bu kadar haşmetli ve kudretli olacağı hiç aklıma gelmezdi. Thanos'a fazlasıyla kızmış değilim çünkü nüfus yoğunluğunu azaltmak için gerekli şeyler üzerinde çalışmalar yapıyordu, bir bakımdan haklı diyebilirim.

Black Order ekibi gayet güzel yaratılmış fakat çok çabuk harcandıklarını düşünüyorum. Koskoca Thanos'un savaşçı ordusunun bu kadar çok çabuk yenilmesine anlam veremedim.

Bu eldiven nereden geldi, kim yapmış gibi sorulara yer vermedikleri çok iyi olmuş. Hem Thor'un yeni çekiçi Stormbreaker hem de sonsuzluk eldivenini Eitri ile güzel bağladıklarını düşünüyorum.

Sistematik ve planlı bir şekilde ilerlemeyi tercih eden Thor gayet başarılı bir hamle yaptı. Ben, yeni bir çekiç bulmalıyım ve Thanos'a bunu ödetmeliyim dedi ve dediğini de yaptı. Wakanda'ya şimşekler çaktırarak geldiği sahne en sevdiğim sahnelerden birisi oldu. Odin, Thor'a sen çekiçlerin tanrısı mısın dememiş miydi? Eee bu adam hala çekiç peşinde...

Karakterlerin gelişimi beni inanılmaz sevindirdi özellikle Doktor Strange, Örümcek Adam ve Ironman'in kendilerini bu kadar geliştirmesi beni iyi anlamda şaşırttı. Doktor Strange bilmem kaç milyar milyor geleceğe gittiğini, sadece birinde kazandıklarını söyledi. Geleceğe gidip neler olduğunu gördüğüne göre elbet bir planı vardır dedim ve hiç endişelenmedim. Bir başka etkilendiğim sahne ise Doctor Strange'in kendini bilmem kaç tane kopyaladığı sahne oldu.

Wanda'nın biraz sönük kaldığını, kafası karışık aynı zamanda odak problemi yaşadığını düşünüyorum. Bu kadar zamandır güçlerine sahipsin, hiç mi kendini geliştiremedin?

Bütün sonsuzluk taşlarının nerede ve kimde olduğunu biliyorduk fakat ruh taşı hakkında en ufak ipucu bile bilmiyorduk bu filme kadar. Ruh taşının hikayesini daha güzel, daha mantıklı bir şekilde açıklayabilirlerdi. Kızıl kuru kafa da neyin nesi, nereden çıktı bu adam gibi soruları cevapsız bırakmayı tercih etmişler.

Başta Kaptan Amerika ve Black Widow olmak üzere birkaç karakter hakkında bahsedeceğim pek bir şey yok çünkü diyalogları çok azdı. Fragmanda ne kadar gördüysek filmde de o kadar gördük. Bruce Banner'ın Hulk'ı kontrol edememesini aşırı saçma buldum. İnsanlar ölüyor, dayak yiyor, kıyamet kopuyor peki Hulk niye ortaya çıkmadı yoksa Hulk bir şeylerden mi korkuyordu?

Thanos'un parmak şıklatma hareketi sonucu olarak belli başlı karakterler birer kül gibi yok oldular. Nolur bu gitmesin, şu gitmesin, ayy bu da mı gidiyor, yok daha neler sen niye gittin ki derken elde avuçta sayılı sayıda insan kaldığını görüyor ve içinize bir hüzün çöküyor.

Sonuç olarak Thanos amacına ulaştı, tüm planlarını kusursuz bir şekilde yerine getirdi ve en önemlisi Avengers, Kaptan Marvel ile intikam için geri dönecek.


Fotoğraflar: IMDb

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Guardians of the Galaxy Vol. 2 Movie Review | Galaksinin Koruyucuları 2 Film İncelemesi | #Marvel #Spoiler #GOTGVOL2

Logan Film İncelemesi | Logan Movie Review | #Logan #Wolverine #Hugh Jackman #Marvel #Spoiler

Ölümcül Deney: Son Bölüm Film İncelemesi / Resident Evil: The Final Chapter Movie Review #Milla Jovovich #ResidentEvilMovie