Tomb Raider Film İncelemesi | Tomb Raider Movie Review #TombRaider #LaraCroft #AliciaVikander

Efsaneye göre Japonya'nın ilk kraliçesi olan Himiko, imparatorluğuna kara büyü ile hükmeden kudretli bir büyücüymüş. Ayak bastığı her yere felaket ve ölüm getiriyormuş. Onu durduran ise kaderin bir cilvesi olmuş. Generallerden oluşan bir ordu, Himiko'yu zapt etmiş ve onu hayat olmayan meçhul bir adaya sürmüş. Mezarı, o ulaşılmaz dağların ardında kalmış. Sadece bende olan eski bir haritada buldum. Himiko orada ve serbest bırakılmayı bekliyor. O adaya ilk benim ulaşmam lazım ve bu yolda hiç yapmak istemediğim bir şeyi yapmak zorundayım. Lara'mı ardımda bırakmak...

Oyuncu kadrosunda Alicia Vikander, Dominic West, Walton Goggins, Daniel Wu, Kristin Scott Thomas gibi isimler yer alırken Tomb Raider'ın yönetmenliğini Roar Uthaug yapmıştır. Imdb'ye göre 6,5'lik bir puana sahip.
Babasının kayboluşunun ardından 7 sene geçmiş ve babasından arda kalan şirketin Lara'nın devralması istenilmektedir. Tüm bu sırada beklenmedik olaylar karşısında Lara, kendini bulmacaları çözerken bulur ve bir maceranın peşine düşmeye karar verir.

Angelina Jolie'den sonra böyle bir filme gerek var mıydı? Tabii ki de yoktu ama yine de film kendini izlettiriyor ve başlı başına ayrı bir film, Angelina Jolie ile gram bağlantısı yok. İzleyecek olanlar böyle bir beklenti içine girip de izlemesinler. Oyun oynayan birisi değilim ama gözlemlediğim kadarıyla son yıllarda çıkan Tomb Raider oyunlarıyla filmdeki bazı sahneler, özellikle filmdeki Lara ve oyundaki Lara'nın tipi benzer olduğunu söylemek istiyorum.
Zoe Saldana'yı Colombiana filminde izlediğimde aldığım keyfi, aynı şekilde Alicia Vikander için de hissettim. Filmle bütün olmayı başarıp izleyicilere de bunu en iyi şekilde yansıttıkları için filmler de izlenebilir hale geliyor.

Tomb Raider, Lara Croft denilince benim aklıma bulmaca ve bubi tuzağı geliyor ama ne yazık ki bu filmde bunları çok ama çok az gördüm, bana göre filmin eksik yönlerinden birisiydi. Bulmacadan çok bilmece vardı, sanki Riddler bilmece sormuş da Lara Croft bu bilmeceleri bilmeye çalışıyordu. Sen Lara Ziyagilsin aptallık etme!
Devam filmi gelecek mi bilmiyorum ama devam filmi gelsin diye açık kapı bıraktılar. İnsanlığın kaderine doğaüstü güçlerle hükmetmek isteyen Trinity adlı örgütün yok edilmesi üzerine devam filmi gelecektir diye düşünüyorum. Ben filmi beğendim, izlerken mutlu oldum ve sizlerle de paylaşmak istedim. Benim filme puanım ise 7 ^_^


Fotoğraflar: IMDb

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Guardians of the Galaxy Vol. 2 Movie Review | Galaksinin Koruyucuları 2 Film İncelemesi | #Marvel #Spoiler #GOTGVOL2

Logan Film İncelemesi | Logan Movie Review | #Logan #Wolverine #Hugh Jackman #Marvel #Spoiler

Ölümcül Deney: Son Bölüm Film İncelemesi / Resident Evil: The Final Chapter Movie Review #Milla Jovovich #ResidentEvilMovie