The Innocents Dizi İncelemesi | TV Series #TheInnocents #Netflix #TvSeries #Spoiler #OriginalSeries

İki genç aşığın birlikte olabilmek için evden kaçtıkları bu yolculukta sıra dışı olaylar ve çeşitli gizemler yer alıyor. June'un bilinmedik yönlerinin ortaya çıkışı bu kaçış hikayesinin farklı yönlere sapmasına neden olacaktır.

Netflix yapımı olan The Innocents'ın oyuncu kadrosunda Sorcha Groundsell, Percelle Ascott, Guy Pearce, Jóhannes Haukur Jóhannesson, Laura Birn, Sam Hazeldine, Arthur Hughes, Lise Risom Olsen, Abigail Hardingham gibi isimler yer alıyor.
İskandinav soyundan gelen mutasyona uğramış ve sadece kadından kadına aktarılan bir gen sayesinde çeşitli hisler doğrultusunda insanlar, dokundukları kişilerin görünümlerine sahip oluyorlar. Bu gen, genellikle bir nesil atlıyor ve anneden kızına geçmesi olağan dışı bir durum fakat hem June hem de annesi bu yetiye sahiptir. Bu da June'u diğer herkesten özel kılıyor.

Her dizide mantık hatası bulurum elbet ama bu dizide bulamadım ya da dikkatli izlemedim, gözümden kaçan kısımlar olmuştur belki de. Dizi güzel bir dizi sizi içine çekiyor fakat dizide çakma Bruno Mars'ı gördükçe tüm dikkatim dağılıyor, bu dizide yerinin olmadığını düşünüyorum. Bu dizi Norveç ve İskandinav bölgelerinde geçiyorsa siyahi oyuncuların olmamasını beklerdim.
Dizi biraz ağır ilerliyorken diziyi Kam toparlamış, Kam ve onun hikayesini öğrendikçe dizinin konusunun Kam üzerinden gitmesini isterdim. Eğer dediğim gibi olsaymış daha dramatik ve daha aksiyonlu bir dizi izleyebilirdik.

Dizinin eksik yönü olarak bulduğum olaylardan birisi de dönüşümleri göremiyoruz. Birisi bir başkasına dokunduğunda onun görünümüne sahip oluyor şekil değiştiriyor fakat bunu bize göstermiyorlar, sadece dönüşümün bitmiş halini görüyoruz ki bu da saçma bulduğum bir durumdu.
Dizi birazcık The OA havasındaydı, ortamların benzer özellik gösteriyor olmasından dolayı sanırım. Her iki dizide de çeşitli güçler ve deneyler yer alıyor. Bir diğer Netflix yapımı olan The OA'i de izlemek isterseniz şans verin derim.

Dizi 8 bölüm değil de 10-11 bölüm olabilir, birkaç ayrıntıya daha yer verebilirlerdi. Özellikle Sigrid'in hikayesini inanılmaz merak ettim. Bulundukları adaya nasıl gelmiş, başından neler geçmiş bunları görebilmeyi isterdim ama koca bir boşluk olarak kaldı. Sigrid ♥
Oyunculuk açısından değerlendirecek olsam herkes başarılıydı fakat Guy Pearce'a yıldızlı pekiyi verirdim. Müzikler için söylenecek söz yok seçilen her şarkı olayla hareket ediyor ve uyum içinde ilerliyor. Müzik demişken www.tunefind.com adlı bir site keşfettim diziler ve filmlerdeki müziklerin listeleri yer alıyor. Aa şu dizide bu filmde şu müzik çalıyordu acaba neydi derdine son! Artık kolayca bulabilirsiniz ^_^


Fotoğraflar: IMDb

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Guardians of the Galaxy Vol. 2 Movie Review | Galaksinin Koruyucuları 2 Film İncelemesi | #Marvel #Spoiler #GOTGVOL2

Logan Film İncelemesi | Logan Movie Review | #Logan #Wolverine #Hugh Jackman #Marvel #Spoiler

Ölümcül Deney: Son Bölüm Film İncelemesi / Resident Evil: The Final Chapter Movie Review #Milla Jovovich #ResidentEvilMovie