Sihirbazlar Çetesi 2 / Now You See Me 2 | Movie Review


Now You See Me 2 yani Türkçe adıyla Sihirbazlar Çetesi 2 filminin yönetmenliğini Jon M. Chu üstleniyor. Filmin oyuncu kadrosunda Jesse Eisenberg, Mark Ruffalo, Woody Harrelson, Dave Franco, Daniel Radcliffe, Lizzy Caplan ve son olarak her filmin olmazsa olmazı Morgan Freeman yer alıyor.

İlk filmin bıraktığı etkinin ardından 2. filmin üzerine ne koyabilirler ki diye düşünmüştüm ama düşündüğüm gibi olmamış aksine bir üst seviyeye geçmişler.

Gösterilerine uzun bir süre ara veren Atlılar (Horsemen), yeni gösterilerini Owen Case'i ifşa ederek başlamak isterler. Fakat planlarında olmayan bir durumla karşılaşırlar. İfşa edelim derken kendileri ifşa olmuş, FBI Atlılar'ı yakalama kararı almıştır. Atlılar'ı kurtarabilecek tek kişi ise Walter Mabry'dir. Walter, Atlılar'a yardım edeceğini söyler fakat yüksek teknolojili bir bellek çalmalarını ister.


Filmde iki sahneyi çok beğendim bunları ilki, Atlılar'ın belleği çaldıkları sahne. İkincisi ise Atlas'ın yaptığı yağmur gösterisi. Seyirciye her ne kadar fıskiye, projeksiyon ve ışık ile yaptığını söylese de bu nasıl oldu, şu nasıl olabilir diye düşündüm. Güzel bir şey yapmışsın ama nasıl yaptın? Ve suya dönüşüp nasıl yok oldun? Kafamda deli sorular ^_^


Bir zamanlar Daniel Radcliffe, Harry Potter filmlerinin ardından Harry Potter karakterinden acaba kurtulabilecek mi diye düşünürken, ilerleyen yıllarda Daniel Radcliffe'i izlediğimde artık aklıma Harry Potter gelmediğini fark ediyorum. Sihirle alakalı bir filmde Daniel Radcliffe'in sihir yapmıyor oluşu ayrı bir güzeldi. Ayrıca Walter Mabry karakterini dolaylı yoldan ilk filmle güzel bağdaştırdılar.


İlk filmde rol alan Isla Fisher yerine 2. filmde Lizzy Caplan ile devam etmelerinin elbette mantıklı bir açıklaması vardır ama ben bilmiyorum. Isla Fisher ilk filmde çok iyi bir oyunculuk sergiledi ama Lizzy Caplan aşırı komik, böylesi daha iyi olmuş sanki. Ve son olarak Atlılar'ın lideri olan Dylan Rhodes (Mark Ruffalo) ile Thaddeus Bradley (Morgan Freeman) arasındaki ilişkiyi sonda güzel bağladıklarını düşünüyorum. 3. filmde Dylan'ın babasıyla olan ilişkisini izleyeceğiz gibi. Bu filme puanım 7 ^_^


Fotoğraflar: IMDb

Yorumlar

  1. Benim de kafamda "ilkinden güzel olabilir mi acaba?" diye bir soru var açıkçası. Ama izlemeden önyargılı olmamak lazım değilmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkini severek izledim ama ikinci filmde bir tık daha fazla eğlendim.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Guardians of the Galaxy Vol. 2 Movie Review | Galaksinin Koruyucuları 2 Film İncelemesi | #Marvel #Spoiler #GOTGVOL2

Logan Film İncelemesi | Logan Movie Review | #Logan #Wolverine #Hugh Jackman #Marvel #Spoiler

Ölümcül Deney: Son Bölüm Film İncelemesi / Resident Evil: The Final Chapter Movie Review #Milla Jovovich #ResidentEvilMovie