Suicide Squad / Fragman İncelemesi

Come on Puddin! Do it!
Aklımda hiç fragman incelemesi yoktu incelememi filmi izledikten sonra yapmayı düşünüyordum ama fragmana da bir bakayım dedim. Tam bir fragman incelemesi denilemez az da olsa bir şey yazayım istedim. Geç kalmamın sebebi bu yoksa 2 ay önce falan fragman incelemesi yapıyor olurdum. Bu yazıyı kısa tutmaya çalışıp, asıl fikir ve düşüncelerimi filme saklıyorum.


Film %60 ihtimalle (bakın oran da veriyorum hadi iyisiniz) Batman, Joker ve Harley'in geçmiş hikayelerinin anlatılmasıyla başlayacak. (Evet bu filmde Batman de olacak!) Sonrasında ise Amanda Waller'ın, June Moone'u mağara tarzı bir yere göndermesi ile devam eder diye düşünüyorum. Enchantress'e dönüşen June Moone (Cara Delevingne) intikam isteyecek, Amanda Waller ise timi toplama kararı alacaktır. Tam olarak timin görevi ne olacak bilmiyorum. Bir düşman var ama KİM?

Amanda Waller, sinsi planlarını uygularken.

Amanda Waller'ın arkasında sırasıyla Harley Quinn, Deadshot, Killer Croc, Boomerang, Slipknot ve El Diablo var. Time sonradan Katana dahil oluyor fakat ne şekilde time katılıyor bilmiyorum. Enchantress az önce dediğim gibi time katılmayıp karanlık tarafta yer alacak. Enchantress hakkında bir başka teorim ise Amanda Waller'ın sağ kolu olabilir. Time katılanlar görevden vazgeçecek olurlarsa Amanda Waller Enchantress'e emir verip bunları öldürtebilir. Ayrıca halatçı başı Slipknot ise görevden vazgeçecek ve ona takılan mikroçip sayesinde ölecek ^_^


Fragmanda gördüğümüz kadarıyla karakterleri bireysel olarak izleyip daha sonrasında ise karakterlerin time nasıl dahil olduklarını izleyeceğiz. Özellikle Harley Quinn'i aşırı merak ediyorum. Enchantress ise merak ettiğim bir başka karakter.

Deadpool'a büyük beklentiler içinde gidip tamamen hayal kırıklığı ile sinema salonundan ayrılmıştım. Aynı şey Suicide Squad için de geçerli, büyük beklentilerim var. Beklentim olmasın da ne olsun? Bir kere en önemlisi Jared Leto var, Will Smith var, Cara Delevingne var, Margot Robbie var, hmm başka başka heh Viola Davis var daha ne olsun? Suicide Squad'ın o kadar çok reklamı yapıldı ki Deadpool'u gişede sollayacak eminim #TEAMSUICIDESQUAD ^_^ 


Fotoğraflar: Warner Bros

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Guardians of the Galaxy Vol. 2 Movie Review | Galaksinin Koruyucuları 2 Film İncelemesi | #Marvel #Spoiler #GOTGVOL2

Logan Film İncelemesi | Logan Movie Review | #Logan #Wolverine #Hugh Jackman #Marvel #Spoiler

Ölümcül Deney: Son Bölüm Film İncelemesi / Resident Evil: The Final Chapter Movie Review #Milla Jovovich #ResidentEvilMovie