Suicide Squad: Gerçek Kötüler | Movie Review #SuicideSquad

Yönetmenliğini David Ayer'ın yaptığı, oyuncu kadrosunda ise Margot Robbie, Will Smith, Jared Leto, Cara Delevingne, Jai Courtney, Viola Davis ve Jay Hernandez gibi birçok ismin bulunduğu Suicide Squad: Gerçek Kötüler ülkemizde 12 Ağustos günü vizyonda yerini aldı.

Argus'un başı olan Amanda Waller Supermen'i bir tehdit olarak görüyor ve Supermen'i durdurmak için kötülerden oluşan bir tim kurma kararı alıyor. Daha sonrasında ise Enchantress ve brosunun intikam ateşi, timin bu yönde ilerlemesine neden oluyor.

Film gösterime girmeden bu kadar çok fragman yayımlanırsa ne olur? Tabii ki de filmin neredeyse her sahnesi tahmin edilebilir olur. Bu kadar çok fragmana aslında gerek yoktu. Suicide Squad'ın fragman incelemesi yazımda bahsettiğim gibi birçok şeyi tahmin ettim. Tıpkı Enchantress'in düşman olacağı, intikam alacağı ve Slipknot'ın öleceği gibi.


Neyin ne olduğu flashbackler ile çok güzel anlatılmış ama Joker'in Arkham'a nasıl geldiği ve Harley Quinn ile arasındaki ilişkisine daha çok yer verilebilirdi. Özellikle Gotham'daki yaşantıları, kral ve kraliçe olarak nam salmaları bizlere sunulabilirdi.


Gerçek adı Harleen Frances Quinzel olan Harley Quinn delirmeden önce Arkham'da görevli bir psikiyatristtir. Joker'i tedavi ederken aralarında duygusal bir bağ oluşmuş ve Joker'in Arkham'dan kaçmasına yardım etmiştir. Sonrasında ise Joker tarafından elektrik verilmesi ve kimyasal asite atlaması onun Harley'e dönüşmesine neden olmuştur.


Her ne kadar Joker sahnelerinin kısalığına isyan etsem de bir bakımdan iyi olmuş çünkü bu film bir Joker filmi değildi. Joker'in olmasının nedeni Harley Quinn'in doğuşunu bizlere yansıtmak ve Harley Quinn'i tutsak olduğu yerden kurtarmaktı.


Birçok versiyonda farklı kostüm ve makyajı olsa da kırmızı-siyah tulumunu tercih etmemesi çok iyi olmuş çünkü bu halini çok beğendim. Margot Robbie, Harley Quinn rolüyle büyük bir başarı yakaladığını düşünüyorum. Bir tek ben böyle olduğunu düşünmüyorum ki imdb'nin sitesinde Harley Quinn'e özel bir film geleceği açıklanmış. Bu film nasıl olur biter bilmiyorum ama Joker ve Harley'in geçmişi bu filmde anlatılacak gibi. Poison Ivy, Catwoman gibi kadın karakterleri de görmek isterim. Büyüyünce Harley Quinn olmak istiyorum çünkü çok güzel ♥


Dr. June Moone bir mağarada araştırma yaparken Enchantress denilen büyücü ile karşılaşıyor ve bedeni ele geçiriliyor. İlk başlarda Amanda Waller'ın tarafında olan Enchantress, Amanda tarafından kontrol edilmek istemiyor ve kendisi gibi olan brosunu özgür kılıyor. Özgür kalan bro neler olduğunu anlamaya çalışırken eskiden insanlar bize tapardı biz onların Tanrılarıydık diye sitemler etmeye başlıyor. İnsanlığı yola getirmek adına ordu kurmaya başlayan bu ikili şehre kötülük saçmaktadır. Anlamadığım, takıldığım bir nokta şu, tüm bu yaşanan olaylar olurken Flash ve Batman neredeydi? Bu olaya neden müdahale etmediler?


Ana karakter olarak Deadshot'ın öne çıktığını görüyoruz. Kızı ile tehdit ediliyor ve Batman tarafından yakalanıp Amanda Waller'ın hapishanesine gönderiliyor. Filmde o kadar çok gereksiz karakter vardı ki Deadshot ve Harley Quinn tek başına bu filmi götürebilirdi. Katana rolü için Karen Fukuhara yerine Wolverine filminden ve Arrow dizisinden tanıdığımız Rila Fukushima olsaymış Katana için ideal bir seçim olabilirdi. Geçmişinde büyük acılar yaşayan El Diablo'nun hikayesi de ayrı bir güzeldi.


Filmi izlememin başlıca nedeni Harley Quinn idi. Sizin de sevdiğiniz bir karakter olacağını düşünüyorum. Kesinlikle dublajlı izlemeyin! Orijinal diliyle izlediğinizde ve kötü yorumlara aldırış etmeyip izlediğinizde büyük keyif alacağınıza eminim. Tekrar tekrar izleyeceğim bir film olan Suicide Squad'a puanım 8.

Son olarak buradan yetkililere sesleniyorum beni de basın gösterimlerine davet edin bir gazeteci adayı olarak bunu hak ettiğimi düşünüyorum ^_^

BONUS: 


Fotoğraflar: Warner Bros & IMDb

Yorumlar

  1. Bu filmi izlersem sadece Jated Leto için izleyeceğim. Onun dışında zerre kadar merak etmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jared Leto'nun çok sahnesi yoktu. Justice League oyuncu kadrosunda Jared Leto'nun da adı geçiyor muhtemelen Justice League'de onu daha çok görebiliriz.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Guardians of the Galaxy Vol. 2 Movie Review | Galaksinin Koruyucuları 2 Film İncelemesi | #Marvel #Spoiler #GOTGVOL2

Logan Film İncelemesi | Logan Movie Review | #Logan #Wolverine #Hugh Jackman #Marvel #Spoiler

Ölümcül Deney: Son Bölüm Film İncelemesi / Resident Evil: The Final Chapter Movie Review #Milla Jovovich #ResidentEvilMovie