Suikast / Mechanic: Resurrection | Movie Review #MechanicResurrection

 
Yazıya başlamadan önce ufak bir sitemimi dile getirmek istiyorum. Filmlere verilen Türkçe isimleri kim seçiyor? İlk filmin adı Mekanik ise doğal olarak ikinci filmin adı da Mekanik 2 olmalı ayrıca Resurrection (Diriliş, yeniden canlanma) kelimesini de eklemek lazım! Tutmayın beni tutmayınnn, neyse sakinim ^_^

Yönetmenliğini Dennis Gansel'in yaptığı, filmin oyuncu kadrosunda ise Jason Statham, Jessica Alba, Tommy Lee Jones, Michelle Yeoh, Sam Hazeldine gibi isimlerin yer aldığı Suikast / Mechanic: Resurrection 26 Ağustos Cuma günü vizyonda yerini aldı.

Kirli geçmişinden sonra temiz bir başlangıç yapmak isteyen Arthur Bishop (Jason Statham) artık hayatını olaysız bir şekilde geçirmek ister. Fakat bela onu gittiği yerde de bulur. Bishop'ın öldürmesi gereken 3 kişi vardır ve bu cinayetlere kaza süsü vermelidir.

Gina (Jessica Alba), Kamboçya'da çocukların bulunduğu eğitim kampında görevlidir. Çocuklar ise onun zaafıdır. Kötü adamımız Crain ise Gina'yı tehdit etmektedir. Gina, çocukları kurtarmak için Bishop ile yakınlaşmak zorundadır.

Crain, görevleri kabul etmeyen Bishop'ı Gina ile tehdit eder ve Gina'yı kaçırır. 3 cinayet kusursuz bir şekilde bittiğinde Gina serbest kalacaktır.


Filmin kadrosuna baktım Jason Statham, Jessica Alba tamam bu iş kesin olmuştur dedim. Jason Statham bu tarz rollere acayip yakışıyor. Haksız mıyım? Adamın hayat gayesi bu bence belki de gerçek hayatta da bir tetikçi, suikastçi falandır. Filmdeki favorim bu havuzlu sahneydi. Cinayet öncesi Bishop'ın hazırlığı ve suikasti gerçekleştirdiği an pörfekt ♥


Jessica Alba'yı en son hangi filmde gördüm hatırlamıyorum ama birçok dizi ve filmde yer alması gerektiğini düşünüyorum. Başrolünde Jessica Alba'nın olduğu bir başka film olan Göz adlı filmi izlemediyseniz tavsiye ediyorum.

Acaba başka ülkenin insanı da dünya haritası gördüğünde kendi ülkesini arıyor mudur? Ahh Türklük işte ben aradım. Bir sahnede bilgisayarda dünya haritası gösteriliyordu, haritada ülkeler renklendirilip belli kriterlere göre ayrılmıştı. Farenin imleci ise Türkiye'nin üzerindeydi acaba Jason Statham bir sonraki filmi için Türklere bir mesaj mı veriyordu? ^_^

Kötü adamımız Crain neden Bishop'ın peşindeydi? Filmin sonu iyi mi yoksa kötü mü bitti? Bishop ve Gina arasında bir şeyler oldu mu? Bu gibi sorulara yanıt bulmak için filmi izleyin görün derim. Aksiyon dolu, sıkılmadan izleyeceğiniz bu filme puanım 7.


Fotoğraflar: Universum Film

Yorumlar

  1. Bende dikkat ettim de, Türkiye haritası nedense şu an ki Türkiye Haritası'na hiç benzemiyordu. İzleyen arkadaşlar, ya da izleyecek arkadaşlar lütfen Türkiye Haritası'na dikkatlice bakarlar mı. Acaba bende mi hata var, yoksa Türkiye'yi bölme emelleri artık filmlere de mi yansıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'ye tam olarak benziyor muydu benzemiyor muydu o kadar dikkat etmedim.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Guardians of the Galaxy Vol. 2 Movie Review | Galaksinin Koruyucuları 2 Film İncelemesi | #Marvel #Spoiler #GOTGVOL2

Logan Film İncelemesi | Logan Movie Review | #Logan #Wolverine #Hugh Jackman #Marvel #Spoiler

Ölümcül Deney: Son Bölüm Film İncelemesi / Resident Evil: The Final Chapter Movie Review #Milla Jovovich #ResidentEvilMovie