Acil Arama Film İncelemesi | The Call Movie Review | #HalleBerry #AbigailBreslin #TheCall #TheCallMovie

Yönetmenliğini Brad Anderson'ın yaptığı, oyuncu kadrosunda ise Halle Berry, Abigail Breslin, Morris Chestnut, Michael Eklund gibi isimlerin yer aldığı The Call, 2013 yapımı bir gerilim filmi. Türkçe ismiyle Acil Arama, IMDb'nin sitesinde 6,7 puan almış fakat aldığı puanın daha fazlasını hak ettiğini düşünüyorum. Filmin afişi gayet yerinde bir tasarım olmuş, afiş konusunda bir şey söylemeyeceğim.

Acil yardım hattında çalışan Jordan, bir çağrı alır ve hattın diğer ucunda bir kız vardır, evine zorla girildiğini, korktuğunu söyler. Jordan, kızı sakinleştirmeye çalışıp polis ekiplerini eve yönlendirmiştir ama artık çok geçtir ve kız ertesi gün ölü bulunur. Jordan bunun kendi hatası olduğunu düşünmektedir, olaydan dolayı gelen diğer çağrılara odaklanamamaktadır. Birkaç gün sonra ise "Kaçırıldım, lütfen beni kurtarın!" diye başka bir yardım çağrısı gelir. Bu sefer telefonda bir arabanın bagajında bulunan Casey vardır ve Jordan, Casey'i kurtarmak için elinden geleni yapmaktadır.

Birçok yabancı ülkede tüm acil aramalar 911 veya tek bir numaraya bağlı Türkiye'de de böyle olsa sizce nasıl olurdu? 112'yi arayıp Starbucks'ın nerede olduğu soranlar var mıdır? Acil durum hatlarını salak saçma şeyler için arayanlar var olduğu sürece tek bir numara altında toplanmasa da olur.

Filmi kaç kere izledim bilmiyorum ama her izlediğimde aynı tadı alıyor ve filmin sonunu bilmiyormuş gibi defalarca izlemeye devam ediyorum. Acil Arama için ikinci film gelse neden devam filmi geliyor diye bir soru sormam çünkü devam filmi için açık kapı bıraktılar. İkinci bir film için ümitli değilim ama olsa güzel olabilirdi, üzerine daha fazla şey ekleyip, geliştirip, güzel bir devam filmi ortaya çıkabilir. Benim filme puanım 7,5 ^_^

Fragmanı aşağıdaki bağlantıdan izleyebilirsiniz.


Fotoğraflar: IMDb

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Guardians of the Galaxy Vol. 2 Movie Review | Galaksinin Koruyucuları 2 Film İncelemesi | #Marvel #Spoiler #GOTGVOL2

Logan Film İncelemesi | Logan Movie Review | #Logan #Wolverine #Hugh Jackman #Marvel #Spoiler

Ölümcül Deney: Son Bölüm Film İncelemesi / Resident Evil: The Final Chapter Movie Review #Milla Jovovich #ResidentEvilMovie