Doctor Strange | Movie Review #Marvel #DoctorStrange

Yönetmenliğini Scott Derrickson'ın yaptığı oyuncu kadrosunda ise Benedict Cumberbatch, Chiwetel Ejiofor, Tilda Swinton, Rachel McAdams, Mads Mikkelsen gibi isimlerin olduğu Doktor Strange bu cuma vizyondaki yerini aldı.

İşinde uzman bir beyin cerrahı olan Stephen Strange (Benedict Cumberbatch), geçirdiği trafik kazası sonrası sinirlerinde hasar meydana gelir ve elleri kullanılamaz durumdadır. Batı'nın tedavi edemediği, çareyi ise Doğu'da, Nepal'de bulan Dr. Strange Katmandu yolculuğuna çıkar. Bu yolculukta karşılaştığı Ancient One (Tilda Swinton) ona, mistik dünyaların kapısını açacak, ruhen ve fiziken iyileşmesine yardımcı olacaktır.

2016 yılında en çok beklediğim filmler arasında olan Doktor Strange'in ilk gün, ilk seansına adeta bir Mirkelam adeta bir Usain Bolt gibi koştum. Ne kadar meraklı olduğumu anlamışsınızdır.

Büyüler, mistik olaylar, uzay-zaman kavramı bu tarz seviyorsanız bu film tam size göre. Imax izleme şansınız varsa kesinlikle bu filmi Imax ile izleyin. Görsellik çok çok iyiydi özellikle inception gibi olan olaya ba-yıl-dım.

Oyuncu seçimi tam yerinde olmuş fakat Christine Palmer karakteri için keşke daha tanıdık bir yüz olsaymış. Benedict Cumberbatch ve Tilda Swinton harikaydı özellikle Tilda Swinton bir başkaydı ♥ Ancient One karakteri için herkes erkek bir oyuncu bekliyordu ama ben Tilda Swinton'ın olmasına çok sevindim. Filmde Tilda Swinton'ı görünce nedense "Sadece Aşıklar Hayatta Kalır" adlı film aklıma geldi.

Tony Stark ve Doktor Strange'in mizah anlayışlarının aynı olduğunu düşünüyorum. İkisi de zengin, kibirli, zeki insanlar, bir araya geldikleri zaman oluşacak olan diyalogları şimdiden merak eder oldum. Kesinlikle egolar çarpışacak.

Sonsuz yaşam isteyen Kaecilius, Dormammu'nun hizmetkarı, kötü bir karakter olarak karşımıza çıkıyor. Her filmde olduğu gibi kötü karakterlerin kötülüğü seçmelerinin tabii ki de geçerli ya da geçersiz sebepleri oluyor. Bu filmde Kaecilius'un kötülüğü seçmesini az da olsa haklı buldum. Aslında kötülüğü seçmiyor onun için doğru yol bu. Kötü karakter olarak Mordo'nun olmaması güzel bir seçim.

Doktor'un Dormammu ile olan sahnesinde inanılmaz eğlendim. Dormammu pazarlık yapmaya geldim... ^_^

Bir kişi var elleri için çare bulmaya geliyor bir anda kendini mistik olayların içinde buluyor, büyüler öğreniyor, dövüşmeyi öğreniyor vs. fakat Doktor'un büyüleri öğrendiği kısım çok hızlı geçti. Doktor'un gelişim evresinin ayrıntılarını biraz daha verebilirlerdi.

Aynı şekilde Stephen ile Christine arasındaki ilişkiye daha fazla yer verilebilirdi, ortada bir şey var ama ne? İkisi arasındaki olay biraz havada kalmış.

Doktor Strange madem zamanı geri alabiliyor neden Ancient One için de zamanı geri almadı? Filmde kafamı kurcalayan şeylerden birisi buydu.

Çizgi roman okumadığımdan dolayı bazı şeyleri anlamadım. Mistik objelerin insanları ne şekilde seçtiği, bir sahnede Doktor'un eline aldığı vazo gibi bir çok olaya anlam veremedim eminim çizgi roman okuyanlar filmdeki easter eggleri de görmüştür. Yükselme pelerinine bayıldım keşke benim de olsaydı dedim. Baksanıza çok havalı değil mi?

Bu filmle birlikte Thanos'un taşları yavaş yavaş toplanmaya başlayıp Avengers filmi için de taşlar yerine oturmaya başlıyor.

Film bittikten sonra 2 sahne var onları izlemeden çıkmayın çoğu kişi çıkıp gidiyor siz öyle yapmayın. Birisi film bittikten hemen sonra bir diğeri ise emeği geçen herkesin ismi akıp gidiyor ondan sonra geliyor ikinci video.

Heee son olarak wifi şifresi shamballa ^_^


Fotoğraflar: IMdb

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Guardians of the Galaxy Vol. 2 Movie Review | Galaksinin Koruyucuları 2 Film İncelemesi | #Marvel #Spoiler #GOTGVOL2

Logan Film İncelemesi | Logan Movie Review | #Logan #Wolverine #Hugh Jackman #Marvel #Spoiler

Ölümcül Deney: Son Bölüm Film İncelemesi / Resident Evil: The Final Chapter Movie Review #Milla Jovovich #ResidentEvilMovie